miercuri, 20 ianuarie 2010

Obligata sa fac pe poiata...

Cautam,nu stiu ce cautam si am gasit din greseala prin caietul de anul trecut,de limba romana o chestie!Eram in data de 13.03.2009 si dupa ce am vazut ce am raspuns eu la intrebarea/cerinta aia,care o pusese profa mi-am amintit si de cineva care a bufnit in ras...si exact atunci se oprise si profa asupra mea [pentru prima data,in toti anii astia de liceu] si facea un fel de"woaw",pentru ca eu nu prea am treaba cu romana [zZZzzZZZ...!!!!] ,pur si simplu nu ma prinde!Si cred ca, se observa asta,mai ales din felul in care scriu.Asa si ziceam ca,a buftin blonda noastra sub acoperire in ras si cand a zis "TIPIC" am bufnit si eu in ras si atunci... chiar nu a mai avut profa treaba cu mine[hi!hi!] si a trecut la urmatorul...

Trebuia sa dam o definitie poeziei si asta tot in versuri...
si eu am zis ceva de genul:

POEZIA ESTE...
Labirintul in care ,fluturii nu-si gasesc drumul
In care luna,nu paraseste niciodata cerul
In care,codrul danseaza inconjurat
De oi ,ce nu s-au vazut niciodat'...

La faza cu oile,scumpa mea coleguta nu s-a mai putu abtine si a bufnit in ras...HEI!Ce au oile? Data viitoare, fara prea multe pretentii din partea mea,va rog...sunt muci tocati si pusi la murat...deci ignorati-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu