luni, 18 ianuarie 2010

GHICI!

Gata,deci toata chestia aia[care era scrisa inainte aici,adica era "La multi ani-ul meu!"] suna mai naspa, decat naspa...
Am renuntat la ea...





"eu sunt ... telepaticoioasa"

Ok...deci, stie cineva cine se lauda ca e" telepaticoioasa"...???


[dau doua beri goale, pentru una plina...]Bine, eu dau una plina pentru cine ghiceste si cer una plina in schimb,pentru cine greseste!CINE SE COMBINA?
[Rog seriozitate!Fara trisori si nu uitati, sa imi ziceti cine sunteti,sa stiu cu sine stau de vorba apoi...daca se baga cineva:)))!!!!]
fara tine telepaticoioas-o:))!!!

THE END!




si gata...



Si am doar 18 ani



3 comentarii:

  1. ce tare:>:>:X:X:x
    place pozaaaa:X:X:X:X
    :*:*:*
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. hei...ce cuvant...nu exista asa ceva in dictionarul limbii romane... daca stam si analizam cuvantul este format din prefixul telepatic :)) ce inseamna transmiterea/receptionarea gandurilor la distanta....iar oioasa :)) ...presupun ca vine de la oi ... sormea e oaie :)) cu ochii superbi de vaca :D...deci merit o bere...sau ...daca despartim cuvantul telepati-coioasa... sa traduca cini o vrea ca nu ma mai bag aici ca e "urat" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)):)):))))
    HAHA!
    Bine poate iti dau o bere...
    Dar,cine crezi tu ca a zis asta?
    Daca ghicesti,chiar iti dau o bere!

    RăspundețiȘtergere