duminică, 24 ianuarie 2010

don't worry...

Deci eu, eu, eu...
[ma uitam azi pe hai cinci,si am vazut clipul asta,pe al meu profil si mi-am amintit cat de misto era si cat de tare imi placea si inca imi place]...
deci,ador videoclipul si melodia asta...=P~...
;
Si imi place....
si e frumooosss...
si noi sa fim sanatosi...




BE HAPpY!!!!!


[pentru ca...viataa e frumoasaaaaa...]
[sau nu?]

[Pentru ca pachetul sa fie complet si ziua de azi, sa fie una superba; completam cu urmatoarele"chestii":]

Asa,deci cum sa ai o zi perfecta?
Dupa ce vezi filmuletul de mai sus, te uiti la urmatorul si incepi si tu sa canti cu nenea cerb"Noggin"...
so are you ready???
and now sing it: its gonna be a fantastic day!!!!


Nu-i asa ,ca deja va simtiti mai bine?!?!?Acum ,asigurati-va ca oriunde v-ati duce azi,totul va fi ok...
Asa ca,uitati-va la urmatorul filmulet:




SI ACUM SA NU UITATI CA:



Deci,nu-i asa ca veti avea o zi grozava????






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu