duminică, 7 noiembrie 2010

v.bac2011.sII.pregă[gratis].sâmbătă.

Holograf - In zori de zi
   

!!!!!!

Putem considera că omul este o mangustă imperfectă, prin urmare toate piesele puzzle-ului care ajută la construirea omului , fac parte din acest curaj fals de a lupta cu ceva la care noi suntem imuni. 
Piesa iubirii este una cu două feţe. Pe o parte este ilustrată iubirea şi pe cealaltă ura. Depinde de fiecare om faţa care şi-o alege atunci când îşi construieşte  puzzle-ul vieţii sale . Există situaţii când oamenii revin la piesele zidite şi le întorc.
Sentimentul de iubire poate exista în fiecare piesă pe care noi o construim. Există iubirea de iubire şi iubirea de ură. Iubesc să iubesc sau iubesc să urăsc. Astfel iubirea inundă fiecare particulă care ne formează, ea este şi albă şi neagră formând nucleul care stă la baza existenţei noastre.
În concluzie Nichita Stănescu ne sugerează foarte scurt, elementul care face parte din scânteia care ne defineşte pe noi în această viaţă :"Suntem ceea ce iubim . "


PS: Mi-am postat lucrarea pentru că nu am mai postat de mult şi probabil iar voi absenta pentru o perioadă mai îndelungată de timp , până voi mai avea vreo temă , compunere sau ceva interesant de zis , deşi nu prea mai am chef să-mi povestesc viaţa ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu