duminică, 14 noiembrie 2010

hai moşule şi la mine!

!!!Trebuie să precizez la începutul începutului că mi-a zis depsre concursul ăsta Tanti Nebu, poate o va ajuta cumva chestia asta . Măcar atât , dacă tot îşi face concurenţă singurică.


Este sit-ul ăsta foarte interesant cu tricouri şi chestii drăguţe.Şi ieri mi-a şoptit o păsărică cu ciocul auriu , că pe acel sit are loc un concurs foarte drăguţ. Şi m-am holbat si eu pe acolo şi am zis că dacă tot am blog , ce ar fi să încerc .. !? ... Nu am câştigat niciodată nimic, dar există un început pentru orice , nu?... Am ascultat de înaripată şi iată-mă ..!.. Îmi încerc şi eu norocul , poate am să câştig şi eu ceva , dacă nu ... rămân cu experienţa ...şi vă şi sugerez ce cadouri a-ţi putea să îmi luaţi de Crăciun ... Deci , Moş Crăciun cu barbă sură , hai să-ţi zic , ce cum şi de ce ...

Cadouri

1.Hanorac: N-am! Nu Stiu! Nu Vreau! Nu-mi Pasa!

Mi-ar fi mult mai simplu să port hanoracul ăsta pentru că m-ar scuti de o mulţime de cuvinte. Foarte multe. Uneori e mult mai simplu să te prefaci că nu ştii , decât să zici că ştii. De ce ştii, ce ştii ?... ca apoi să te trezeşti cu ideile furate ... Ştiu doar pentru mine. Nu e egoism. E învăţătură de minte! Trăim într-o lume în care neştiinţa te duce spre succes ... Sincer , ma străduiesc din greu să mă fac că nu ştiu ,dar nu îmi iese şi rămân mereu cu falca umflată , cred că dacă aş avea hanoracul ăsta mi-aş aminti mereu că e mai bine să-mi păstrez ideile pentru mine .. .. şi să le folosesc doar atunci când e cazul ...

2.Tastatura Bendi Board Punk

Toate tastaturile care le-am avut au sfârşit înecate în apă, ceai, suc sau bere ... De aia m-am hotărât sa-mi iau ultima dată o tastatură ieftină ... Care de un an nu îmi face probleme . Şi cred că am învăţat că pot naviga repede pe net şi fără să dau lichide pe tastatură. Deci , sunt pregătită pentru frumoasa voastră tastatură cu butoane foarte şmechere ... Voi avea grijă de ea promit ... Dacă va ajunge pe biroul meu .

3.Hanorac Monstruletul verde

Eu şi monstruleţul ăla verde avem foarte multe în comun.Suntem amândoi pufoşi, păroşi şi emotivi când vine vorba de pete galbene.... Nenea Monstruleţ este adorabil , cred că aş reuşi să îl fac să zâmbească ...

4.MP3 player T.Sonic 850

Merg foarte mult singură pe stradă şi am nevoie de ceva care să-mi urle în urechi , ca să am senzaţia că vântul are aripi şi depăşeşte limita de viteză. Am parte de mulţi cocălari care îmi infectează creierul cu mizeriile lor. Deci , vindecaţi-mă! Am nevoie de antibioticele care mi le oferă căştile acestui mp3 ca să pot supravieţui în acest gunoi...


5.Hanorac Moo Vacuta, Moo!
ADOOOOOOOOOR VACILE!!!!!

 Deci MOS CLĂCIUN , ce ai pentru Mădălina anul ăsta?

http://www.tu.ro/concurs-eeeepisi.html  

Cadouri

 

4 comentarii:

  1. daca toate postarile care participa la concurs sunt ca ale tale, nu am nici o sansa... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. si nu eram ironica!

    si daca o sa castigi tastatura, sa ma lasi sa o ating :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Da mai:)), vor fi mai.... adica nu am castigat niciodata nimic :)) ...
    bai in cat timp ai primit confirmarea, ca eu nu am primit nimic :-s!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata si confirmarea. Totul este ok, am adaugat postul la lista e participanti - http://www.tu.ro/concurs-eeeepisi.html

    RăspundețiȘtergere