marți, 3 august 2010

'exorcistul in izmene ...'





Incredibil ! Deci, inca nici mie nu imi vine sa cred ce am descoperit ... Pe magnificul , sfantul ... internet ... Aici are loc o 'exorcizare' . Vreau sa remarcati toate tipetele scoase de persoana care se afla in suferinta . Sunt diferite voci , cu diferite tonalitati ... Incredibil! Toate de la un 'amarat' de posedat? Rugaciunile au fost cu totul inecate de stigatele disperate ale acestuia. "Demonii" au fost scosi din persoana respectiva , dar dupa ce ei au parasit trupul acesteia, ea s-a transformat intr-un castravete cu pete portocalii sensibile la ceapa. Nu stim ce s-a intamplat apoi cu acel castravete ... Cel mai probabil a sfarsit infulecat de o ceapa manioasa ...


















*De fapt ... Acolo tipa[urla] ... Iulica , Pucca , Diana ... si eu ... Eram anul trecut la Marvila , cu cortul ...O Doamne, ce filmare avem din ziua aia,nu am sa o fac publica ... pentru binele meu . Mi-am amintit de inregistrarea asta, astazi . Nu mai stiu cum a venit vorba si Iulica m-a provocat sa o sun , ca sa vad ce ton de apel a pus special pentru mine ... Si erau ... Tipetele noastre ... bine-nteles ca am platit si pentru asta , adica pentru tipete ... A trebuit sa suportam tantarii si sa dormim pe iarba , am fost date afara din cort si obligate sa privim stelele . De fapt , asta a fost alegerea noastra , am fost doar putin mustrate de parinti ...da, dar cine are acum cel mai original ton de apel?!
!.!.!




Un comentariu:

  1. :)) imi amintesc cum au facut ai nostrii dupa ce si-au dat seama ca nu ne baga nimeni nimc in anus..sau in ureche sau in nas si nici macar nu ne atacasera niste mostrii ce tocmai ieseau din apa...:) ...si nici macar nu ne piscase un tantar..:))...vreau si eu sunetul

    RăspundețiȘtergere