vineri, 18 decembrie 2009

...o zi...


Asa ,deci actiunea s-a petrecut acum o zi,adica ieri! Deci,totul s-a intamplat dupa ce am plecat de la ...de la cineva, adica de la mine, dar totusi nu e de la mine...asa, fie...dupa cum ziceam, actiunea s-a petrecut intr-o frumoasa si calduroasa zi de vara, acum o zi cand am fost acolo la mine,dar nu la mine, sa ne invete Puci colinde la chitarela!Dar ,am inceput sa discutam despre altceva si am lasat chitarela pe alta zi! Vreau sa imi cer scuze pentru sunetele ciudate care se aud cand filmez io si pentru mucii trasi si pentru toate alea!Eu sunt bleaga in filmare, mai bleaga decat de obicei!Dar,deci...lasand asta.... in ziua aia am invatat sa imbratisez masini, numai ca eu sunt putin "mai violenta" si...sa zicem ca masina aia nu stiu, daca ma va uita si nici eu nu am sa o uit pe ea, pentru ca mi-a ramas nasul infipt in ea, pentru ca nasul meu e mai deosebit! DA? [am sa ma duc la frumusete pe muchie de cutit, asa cum mi s-a recomandat!sac!]... free hugs!!Eu nu apar cu masina in brate ca asta s-a petrecut inainte si nu am mai indraznit la alta...Dar,aveti pe aici niste profesioniste ...care stiu sa imbratiseze' finut ' o masinuta... invatati de la ele!!!



Asa,deci aici a-ti invatat cum sa imbratisati o masinuta,pentru ca: De Craciun fii mai bun. Fii adevarat,spune DA nu spune nu...la-la-la-la-la-la-la... Si ziceam eu in postarea anterioara,care am adus-o la viata in ziua aia, adica va ziceam ...sa nu mai fiti moracanosi ...si asa mai departe...
Bla,bla aici ,adica in filmarea ce urmeaza am filmat cand mergeam pe strada ... si aici [adica la filmarea asta ma refeream mai sus] vreau sa imi cer scuze pentru sunetele ciudate, care le scoateam si mucii trasi[si ce am zis mai sus]...sunetele erau din cauza frigului...si a caldurii [adica frigului,adica a amintirii!!!!ma rog!!!!!] care mi-a lasat-o masinuta care are nasul meu infipt in ea!Si daca nu va convine si ne injurati si faceti ce stiti voi mai bine si ce daca?Nu ne intereseaza, noi suntem copii si ne traim copilaria si simtim spiritul sarabatorilor de iarna si asa mai departe!Banalilor si moracanosilor si...dar stai: NIMENILOR!
[...totusi e posibil sa existe ceva spioni pe aici!Ba ,care esti?]











[si in ziua aia, ne-am mai si jucat prin parcul catedralei ... asta am facut io cu ale mele...picioare!Deci, are un fir de par (cret) si seamana cu poza din ecusonul meu!]

THE END!










Un comentariu: