duminică, 22 noiembrie 2009

limita cand prostia tinde la infinit=????

Limita cand prostia tinde la infinit =????




Daca tot ma aflu la acest capitol la matematica,ma gandeam...oare a-si putea rezolva aceasta limita?Desigur,limitele mi se par destul de simple[deocamdata]...sau nu,dar totusi, acest caz imi cam face probleme speciale!Discutam cu o colega de a mea,ea spunea ,ca aceasta limita ar putea fi egala cu +,- 1 depinde de numarul de neuroni pe care il poseda individul,dar totusi,eu cred ca aceasta limita ar putea fi egala cu +,- infinit sau nu,nu... mai bine,cred ca :acest sir nu are limita, deoarece prostia nu are limita,cel putin la noi in tara,dar hai sa nu se mai creada ca am eu ceva special cu Romanica si sa generalizam,in toata lumea,nu cred ca acestui sir i se va gasi vreodata limita!Deci,dupa parerea mea,avem de'aface cu un sir divergent.Desigur, asta este doar parerea mea,pot fi oricand contrazisa si sincer ,nici eu nu sunt inca sigura de acest rezultat,inca mai am mult de meditat asupra acestei limite!Intrebarea e alta,prostia poate fi de mai multe feluri,poate fi si limitata si nelimitata?...dar eu totusi ,mereu ajung la concluzia ca prostia este nelimitata,dar si colega mea are un rezultat destul de acceptabil,plauzibil si asta ma pune mereu pe ganduri,prostia ar putea fi si limitata .Avem de lucru cu un sir special?Un sir, care poate fi si divergent si convergent???[nu cred,trebuie sa ne hotaram]...!Desigur, sunt curioasa daca vom putea ajunge la un rezultat comun,unic,pe care sa il consideram...nu stiu cum sa il consideram,dar totusi sa il putem sustine cu argumente destul de solide,sa ii gasim o demonstratie matematica,care sa nu poata fi contrazisa,pusa la indoiala sau sa facem o teorema ceva...Oricum,mai am foarte multe de invatat si mai trebuie sa lucrez foarte mult la matematica[,si nu numai,],poate totusi intr-o zi voi ajunge la un rezultat,care sa nu imi mai trezeasca indoieli in privinta acestei limite!Poate voi mai primi rezultate,pareri,care sa ma poata ajuta si pe mine sa gasesc limita acestui sir nenorocit!Poate...

HELP ME!!!



and...Keep fun!

3 comentarii:

  1. Hai ca eu n-am ajuns la limite la mate da totusi pot sa zic
    Prostia nu are limite. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. prostia tinde catre infinit...ai gandit bine :))

    hahaha...esti o zuza cu "Z" mare :))

    RăspundețiȘtergere
  3. NumarSteleleCareCad22 noiembrie 2009 la 13:46

    cu prostia nu te nasti :))...o capeti pe parcurs

    RăspundețiȘtergere