duminică, 5 decembrie 2010

atmosferă de Crăciun ...


...ou kinder şi hubba bubba , asta e tot ce contează ...

PS[11.12.2010]

...un mass mai departe ...
COPY-PASTE:




  • Un Certificat de Nastere dovedeste ca ne-am nascut Un Certificat de Deces dovedeste ca am murit Niste imagini dovedesc ca am trait! Stai jos. Relaxeaza-te... Citeste randurile astea fara graba. Eu Cred... Ca numai faptul ca doua persoane au dispute Nu dovedeste ca nu se iubesc, Iar numai faptul ca nu au dispute Nu dovedeste ca se iubesc. Eu Cred... Ca nu trebuie sa ne schimbam prietenii, Daca intelegem ca prietenii se schimba... Eu Cred... Ca indiferent cat de bun este un prieten, El tot te va rani din cand in cand, Iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta. Eu Cred... Ca o adevarata prietenie continua sa creasca Chiar si la distantele cele mai mari. Eu Cred... Ca imi ia foarte mult timp Sa devin persoana care as vrea sa fiu.








  • Eu Cred... Ca poti merge in continuare, Mult timp dupa ce ai crezut ca nu mai poti. Eu Cred... Ca suntem responsabili de ceea ce facem, Indiferent de ceea ce simtim. Eu Cred... Ca prietenul meu si cu mine Putem face orice sau nimic Si totusi sa ne distram de minune... Eu Cred... Ca uneori, oamenii de la care te asteptai sa te loveasca Atunci cand ai cazut, Vor fi aceia care te vor ajuta sa te ridici. Eu Cred... Ca maturitatea are mai mult de a face Cu genurile de experiente pe care le-ai incercat Decat cu cate aniversari ai sarbatorit. Eu Cred... Ca nu intotdeauna este suficient Sa fii iertat de ceilalti. Cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti.








  • Eu Cred... Ca trecutul nostru si circumstantele Poate ca au influentat cine suntem acum, Dar numai noi purtam raspunderea pentru cine vom deveni. Eu Cred... Ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat, Daca un prieten te cheama in ajutor Vei gasi in tine forta sa-l sustii. Eu Cred... Ca diplomele atarnate pe perete Nu te transforma automat intr-o fiinta umana decenta. Eu Cred... Ca ar trebui sa trimiti gandurile astea La oamenii in care crezi, eu tocmai am facut-o. Oamenii cei mai fericiti nu au parte mereu De lucrurile cele mai bune, Dar stiu sa scoata ce-i mai bun din cele pe care le au. 

    Şi am dat şi mai departe ... 
    [...aşa ... pentru că eu nu dau massuri]









  • 2 comentarii: